می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

تنهایی


چه کسی راز ِ مرا می داند ؟

چه کسی از پس  ِ این اینه ها

دل رسوای  ِ مرا می خواند ؟

چه کسی گفت که عاشق شده ام ؟

و به اندازه  گل

و به اندازه چشمان پُر از شیدایی

جان نثار  ِ دل  ِ دنیا شده ام

چه کسی گفت که من بیمارم ؟

و در این کنج قفس زندانی ،

و به امیـّد طلوعی واهی

دیده بر پنجره ها می دوزم

چه کسی راز  ِ مرا می داند ؟

و در این غربت  ِ بی پنداری

نغمه های دل تنهای  ِ مرا می خواند

چه کسی همسخن ام می ماند ؟

همدم و همنفس ام می ماند 

گاه گاهی که دلم تنگ و وجودم خاکیست

و تماشاگه من تنهاییست

چه کسی هست که طوفان کندم ؟

و درون  ِ دل دریایی  ِ من

بادبانی به فراسوی زمان پهن کند

چه کسی راز  ِ مرا می داند ؟

چه کسی بود صدا کرد مرا ؟

با همان لهجه شیوای قدیم

چه کسی نام مرا نجوا کرد ؟

چه کسی گفت به من ؟  " تنهایی "


تنهایی شعری از : مهدی گودرزی " رها "


نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز 23 اردیبهشت 1391 ساعت 12:51 http://delhayebarany.blogsky.com

چه اشعار زیباییه اینجا
تبریک میگم

سلام!

سلام

ممنونم دوست عزیز
لطف داری

فریناز 24 اردیبهشت 1391 ساعت 23:01 http://delhayebarany.blogsky.com


سلام
مرسی
بله
نویسنده ی همه ی مطالب خودمم...

نوشته که کنار وبلاگم

مطالب بسیار زیبایی نوشتی دوست عزیزم

وبلاگت هم بسیار زیباست

قاصدک 1 خرداد 1391 ساعت 10:38 http://gha3dak24.blogfa.com

می دونی تنهایی کجاش درد داره
.
.
.
انکارش


سلام مهرداد جان
ممون که به من سر زدی!
شعرت زیبا بود قلم خوبی داری...

اره خب هم انکارش درد داره
هم ابرازش

سلام قاصدک جان
ممنونم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد