می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

سادگی


ساده می شوم

صاف و ساده و زلال ؛

عشق می ورزم به نگاه ات

و می اندیشم به سکوتت ؛

دست هایت را باز و بسته می کنم

در خیال ِ کوچکم

و می گذارم زیر گردنم

و مبهوت و ارام بی هیچ گلایه ای 

ساکت می شوم ؛

تا وجودت را احساس کنم

از اعماق وجودم

به یاد روزگار  ِ سادگی

همان روزگاری که پابرهنه در خیالت

 فریاد می زدم" دوستت دارم تا ابد "

و تو از ته دلت می خندیدی 

درست مثل من ؛

همانقدر  ساده و صمیمی 

گرچه !!....

جنس خنده هایمان فرق می کرد

من از سادگی می خندیدم

و تو به سادگی ِ من


شاعر:مهدی گودرزی "رها"

نظرات 1 + ارسال نظر
زهراامینی 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:28 http://www.kolebaregham.loxblog.com

سلام
بسیارزیبابود
وکلامت جای تردیدباقی نخواهدگذاشت
برای
من
وما
موفق باشیدوهمیشه سبز

سلام زهرا خانم

ممنونم از حضورت

همیشه سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد