می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

امید و ارزو سروده مهدی گودرزی

 قدم قدم روی ماسه ها

دست های ِ پدرانه ات

نوازش می کند مرا

به اغوش می کشی در هیاهوی موج ها

روی ساحل تصویر می کشی   

زن و مردی  صبور 

تمثیلی از  امید و ارزو

 نقاش ترین نقاش ِ عالمی

نفس نفس حس می کنم تو را

نجوا  می کنی 

فراموش نکن

دستهای مردانه امید 

غوطه ورت می کند در اغوش ِ  ارزو

ارام ارام دور می شوی

از دور می پایی مرا

خوب می دانی

باز هم بسان ِ کودکی بازیگوش

دست ِ امید را رها می کنم

با انکه میدانم

بدون ِ امید به ارزو نمی رسم.

                              

                       ... / مهدی گودرزی

نظرات 1 + ارسال نظر
Goli 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:11 http://flowerever.blogsky.com/

سلام!!!!

آفرین به این همه احساس قشنگ و قدرت بیان!
خیلی از مطالبتونو خوندم!
اگه مشکلی نداشته باشه من این مطلب رو کپی کنم:)

شاد باشی!

سلام !!!

ممنونم دوست عزیزم
خواهش میکنم خیلی لطف داری ،
هرکدوم از مطالب را دوست داری کپی کن فقط چون نویسنده مطالب خودم هستم و قبلا این اشعار در سایت شعرنو به نامم ثبت شده لطفا نامم را ذکر کن ..

شاد باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد