می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

من و تو اگر بخوایم....

من و تو اگر بخوایم ... می نویسم فراتر از عشق


من و تو برای بودن و شنیدن اوومدیم

اومدیم تا به همه بگیم که تنها نبودیم


مثل  ِ ابی ِ ترانه ها ، هموو صدا کنیم

با هم از شب تا سحر تو اسمون دعا کنیم


بریم با  فرشته ها برای موندن بخوونیم

همه ی قشنگیا رو واسه  شادی بدوونیم


من و تو باید دلامونو به دست هم بدیم

توی سرمای ِزمستون از نوای ِدل  بگیم


شبیه نم نم  ِ بارون چیکه چیکه بکنیم

تمووم  ِ غم  ِ زمونو  تیکه  تیکه  بکنیم


من و تو باید شبیه ماه ِ اسمون بشیم

با ستاره های ابی سوی کهکشون بریم


یادمون باشه دیگه دل کسی رو نشکنیم

خونه ی دلهای خسته رو باید جارو کنیم


مهمون ها دارن میان تا خونه باصفا کنیم
من و تو اگر بخوایم مهمونمون خدا کنیم


           .... / سروده مهدی گودرزی "رها"

از دفتر ترانه ی ازادی 20 / بهمن / 1390

www.hatta.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد