می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

گفتم بمان

گفتم بهار  

گفتی خزان 

گفتم به روی ماه تو 

ای مهربان من سلام 

گفتی خداحافظ . رفیق

ای لحظه های ِ واپسین

گفتم بمان  

گفتی شما ؟ 

گفتم فقط این را ببر 

این قلب از ان ِ شماست
گفتی کجای ِ عالمی 

قلبی دگر در دست ماست 

 

                     ... / مهدی گودرزی " رها "

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 19 شهریور 1390 ساعت 21:17 http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
ببخشید سر زده سرزدم
اما وب قشنگی دارین
متنتون فوق العاده بود
زندگیتون همیشه سبز و گل های خنده تون همیشه شکفته باشه

سلام مریم خانم عزیز
خانه خودتان است ، خوش امدید
فوق العاده احساس ِ زیبای شماست

سبز باشید تا همیشه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد