می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

چشم در راه ...

امد و می دانست  


چشم در راه شدم 


امد و می فهمید 


چهره در ماه  شدم 


از نگاهم فهمید 


انچه را می دانست 


خواست با شال ِ سپید 


اشک  را پاک کند 


چون خوب می دانست 


باعث ِ این اشک کیست  


گفت ارام به من 


پس فراموشم کن 


خاطرم بارانیست 


دست هایت خالیست 


تو صدیقی اری 


این فقط یک بازیست 


دیگر از من نخوان 


باورش را داری؟ 


به تو می خندیدم  


وقتی از شادی من شاد شدی 


و تو الان تنها 


بی من بی مایی 


و تو تنها من را 


از جهانت داری 


و من اکنون خودم را از تو 


می ستانم اری 


تا بدانی و بفهمی تنهاست 


انکه با هر نفسی می بازد 


و درونش با گِل  


از تنی بی ارزش  


شاخه گُل می سازد.     


     شاعر: ...  /مهدی گودرزی "رها"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد