می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

می نویسم فراتر از عشق

وبلاگ اشعار و نوشته های مهدی گودرزی مجموعه شعر نو ، شعر سپید ، غزل و شعر ازاد و دلنوشته ها می نویسم فراتر از عشق

تو اگر بیایی

تو اگر بیایی

چشم هایم را می بندم

با تمام ِ وجود لمس ات می کنم

و از صمیم ِ دل آرزویت می کنم

تو را با تمام ِ اُبهتت

میان انگشتانم ،پنهان می کنم

و وجودم را

با تمام ِ بی کسی هایش

در وجود ِ بی کرانت

سبز می کنم

تا درختچه ای شود

میان ِ خاطرات ِ سربه فلک کشیده

و ارزوهای ِ کودکانه ام

و مشتی عاشقانه ،

در بیت بیت ِ غزل هایم ، نثارت می کنم

تا دوباره ، بذر محبت در سینه ات

بشکفد

و برای ثانیه هایی که چشم بسته

در برابرت می سوزم

آغــوشــت

تکیه گاهم باشد .


سروده مهدی گودرزی "رها"

25اسفند90 از دفتر ترانه ازادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد